اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

خرید چای سبز تیما

مواد آنتی اکسیدان

چای لاغری تیما با خواصی فراوان که ساخته شده از سر شاخه های گیاهان دارویی طبیعت سر سبز شمال ایران می باشد، محصول انحصاری از پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی مشهد می باشد.چای دکتر سینا دارای متابولیسمی منحصر بفرد می باشد که عاملی مؤثر در لاغری به شمار می رود. از آن جایی که چای لاغری تیما دارای مواد آنتی اکسیدان فراوانی می باشد، می تواند به خوبی از بروز انواع سرطان ها و سکته قلبی جلوگیری نماید. این محصول گیاهی از گیاهان وحشی کوهستان های ایران ساخته شده است و از معتبر ترین مجوز ها از نهاد های معروف و مشهور غذایی و داروئی برخوردار می باشد. چنانچه از چای لاغری تیما یک ماه استفاده نمائید می توانید بدون این که دچار عوارض جانبی گردید، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. تأثیر این چای به گونه ای است که توسط متخصصین و کارشناسان تغذیه، در نوشتن رژیم غذایی برای آن دسته از افرادی که می خواهند لاغر شده و وزن خود را کاهش دهند، استفاده می گردد.

چای لاغری تیما

 

چای لاغری تیما دارای چای سبز، چای اولونگ و زیره سبز می باشد که به همین دلیل می تواند متابولیسم و سوخت و ساز چربی های بدن را سرعت بخشد و به این ترتیب، دیگر چربی های اضافی در بدن ذخیره نخواهد شد. تحقیقات نشان داده است که با نوشیدن روزانه ۳ فنجان از این چای می توان تا میزان ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها را ایجاد نمود و بدین صورت می توان با نوشیدن چای دکتر سینا در کنار ورزش مداوم و کنترل نمودن میزان مصرف کربو هیدرات ها یا قند ها به تناسب اندام دلخواه خود رسید و با توجه به خواص مفید این چای، سلامتی خود را حفظ نمود. عصاره موجود در این چای، سوخت کالری و چربی های ذخیره شده بدن را افزایش می دهد و در نتیجه سبب کاهش وزن می گردد.شاید برای شما جالب باشد که بخواهید بدانید مکانیسم اثر این محصول چگونه می باشد، در واقع این چای ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است را کاهش می دهد و این گونه سبب می گردد که میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی به شدت کاهش یابد.

چای لاغری تیما

 

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

در نتیجه این مکانیسم، کاهش میزان تجمع مواد قندی در بدن رخ داده و بدن جهت جبران به ناچار، چربی های اضافی را می سوزاند. پس این چای متابولیسم و سوخت و ساز بدن را به سمت چربی سوزی می کشاند به طوری که که در کل شبانه روز، حتی آن زمان که در خواب هستید، چربی خواهید سوزاند. این گونه دیگر مواد قندی در بدن شما تجمع پیدا نمی کند و اشتهای کاذب شما به طور مؤثری از بین می رود. این چای حتی قادر است روده های کم کار را به کار وادارد و به طور کلی یبوست را برطرف نماید.همچنین چای لاغری تیما به عنوان آرام بخش و برطرف کننده استرس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این خاصیت چای دکتر سینا، شما دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت استرس های خود نخواهید داشت.چای لاغری تیما در ماه می تواند ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن شما را کاهش دهد که البته این میزان کاهش به میزان اضافه وزن شما نیز کاملاً بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند، ۷ و گاهی تا ۸ کیلو گرم و آن دسته از افرادی که اضافه وزن کمتری دارند در حدود ۳ کیلوگرم از وزن آن ها در ماه کاهشمی یابد. به صورت استاندارد میزان متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول ۵ کیلو گرم در ماه می باشد.


خوب است بدانید که اثرات بالقوه چای دکتر سینا حتی در کاهش میزان کلسترول بد خون و افزایش میزان کلسترول خوب خون نیز به اثبات رسیده است.بهتر است روزانه ۳ تی بگ از این چای را مصرف نمائید. به این صورت که نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی، یک عدد از این تی بگ ها را درون آب جوش بریزید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا عصاره مواد مفید موجود در چای وارد آب جوش گردد و پس از این که اندکی خنک شد آن را نوش جان نمائید تا تمامی آنتی اکسیدان های موجود در چای به خوبی جذب خون شما گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

شما می توانید

شما می توانید با نوشیدن چای سبز  خود را در برابر بیماری های خطرناکی همچون سرطان مصون نگه دارید.از آن جایی که این نوع چای دارای موادی همچون کاتچین می باشد فوق العاده ضد سرطان بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید که از خواص دارویی مفیدی برخوردار است.با توجه به این که میزان کافئین آن در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر می باشد، در نتیجه کمتر از سایر چای ها مضر می باشد.جهت تولید چای سبز برگ های جوان تر گیاه اوچا که کوچکتر نیز می باشد (این گیاه در آب و هوای گرم رشد می نماید)، را گلچین نموده و با خشک نمودن آن ها چای مفید و پر خاصیت سبز را تهیه می نمایند.در گذشته این چای در میان مردم چین بسیار پر طرفدار بوده اما به تازگی این چای طرفداران زیادی در کشور های مختلف جهان پیدا نموده است که دلیل اصلی آن نیز افشاء شدن خواص درمانی این چای در میان اقشار مختلف مردم توسط پژوهشگران می باشد. در صورتی که روزانه ۳ تا ۴ فنجان از این چای را بنوشید، از بسیاری از بیماری ها در امان خواهید بود.

چای سبز

چای سبز بنوشید و بدن خود را از انواع سرطان ها دور نگه دارید. دو ویتامین C و E از آنتی اکسیدان های مهم ومطرحی می باشند اما با توجه به این که میزان آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز نسبت به ویتامین C، ۱۰۰ برابر مؤثر تر می باشد و حتی نسبت به ویتامین E نیز ۲۵ برابر تأثیر گذار تر است، در نتیجه نوشیدن این نوع چای و دریافت آنتی اکسیدان های موجود در آن توسط بدن، به عنوان یک عامل مهم در جهت جلوگیری از ابتلاء به سرطان ها می باشد.با نوشیدن چای سبز دیگر نگرانی از بابت ابتلاء به بیماری های قلبی نخواهید داشت. میزان کلسترول خون که یکی از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی می باشد، با مصرف این نوشیدنی مفید، تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد. بسیاری از پزشکان و پژوهشگران معتقد هستند که اگر کسانی که دچار سکته قلبی شده اند روزانه از این نوشیدنی استفاده نمایند، سلول های آسیب دیده رگ های آن ها ترمیم یافته و با مصرف روزانه ۳ فنجان از این چای سرعت روند ترمیم سلول ها افزایش می یابد.با چای سبز  همیشه جوان خواهید ماند. این چای به عنوان داروی ضد پیری در میان مردم شناخته شده است. در واقع آنتی اکسیدان ها یکی از عوامل مؤثر در جهت حفظ سلامتی و نشاط و سر زندگی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها، می باشد. میزان قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها به خصوص آن دسته از آنتی اکسیدان های مؤثر در حفظ شادابی و جوانی در این چای موجود می باشد.

چای سبز
شما می توانید با نوشیدن چای سبز ، وزن خود را به طور طبیعی کاهش دهید. نوشیدن این چای سرعت سوخت و ساز چربی های بدن را سرعت می بخشد به این ترتیب دیگر چربی اضافه ای در بدن تجمع نخواهد یافت. با نوشیدن روزانه ۳ فنجان از این چای می توانید تا ۷۰ کالری انرژی از سوخت چربی های اضافه خود کسب کنید.یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب رسانی به پوست رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان هایی که در این چای موجود می باشد، از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. در نتیجه این چای از بروز سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می کند.از این چای می توان به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم نام برد. در واقع این چای عملکرد خود را در این زمینه با متوقف نمودن فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل انجام می دهد.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

مصرف روزانه این چای به دلیل داشتن میزان بالای فلوراید برای حفاظت از استخوان ها از پوکی و حتی حفاظت از دندان ها در برابر پوسیدگی، نیز بسیار مؤثر می باشد. این چای میزان کلسترول بد خون را کاهش داده و در مقابل میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد. در نتیجه با نوشیدن این چای، میزان کلسترول بدن در حد اعتدال نگه داشته شده و از بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز جلوگیری به عمل می آید.میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن با نوشیدن چای سبز  افزایش یافته در نتیجه میزان قند خون و چربی ها همواره در حد متعادلی نگه داشته می شود.چای سبز مانعی بسیار مؤثر در جهت ایجاد بیماری آلزایمر می باشد. با مصرف این چای میزان فعالیت سلول های مغز به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت می گردد. همچنین با کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری می کند که این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر می باشد.
برای خرید چای سبز می توتنید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس حاصل فرمائید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:54  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوشیدن این چای

چای لاغری یک محصول کاملاً گیاهی می باشد، که در نوع خود سالم ترین و با کیفیت ترین محصول محسوب می گردد. چنانچه یک ماه این چای را مصرف نمائید، می توانید بدون این که دچار هر گونه مشکل و یا عارضه جانبی گردی، به میزان ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دارای اضافه وزن بالا می باشد، با نوشیدن سه فنجان چای لاغری می توانید، به طور میانگین در طی یک ماه ۷ کیلو گرم از وزن خود را کم نمائید. اگر هم جزء آن دسته از افراد با میزان چربی اضافی کم هستید که در طی یک ماه قادر خواهید بود ۳ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید.استفاده منظم و مرتب به صورت روزانه از این چای موجب می گردد که چربی های اضافه در بدن از بین برود و در نتیجه شما را به تناسب اندام و وزن ایده آل تان برساند. این چای دارای خواص مفید زیادی می باشد، از جمله این که چای لاغری کاهش دهنده کلسترول بد خون بوده و فوق العاده ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از بیماری ها و عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. در چای سبز ماده ای به نام فلورین وجود دارد که منجر به سفت شدن مینای دندان می گردد.

 

چای لاغری

 

 

شما با استفاده از چای لاغری به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای بسیار مناسب به وزن و اندام دلخواه خود دست یابید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم، چربی سوزی چربی های اضافه بدنتان صورت بگیرد. با وجود چای سبز می توانید از مشکلاتی مثل فراموشی و آلزایمر در امان بمانید و شما را از پوسیدگی استخوان و مفاصل مصون نگه می دارد.افراد مسن و سالخورده ای که از چای سبز به صورت روزانه استفاده می نمایند، کمتر احساس پیری می کنند. این چای می تواند استرس را از شما دور کند و حس خوب آرامش را به شما ببخشد.چای لاغری دارای آنتی اکسیدان ها، پلی فنل ها، ال تیانین و همچنین حاوی انواع وسیعی از مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد.
نوشیدن این چای باعث تسریع میزان متابولیسم چربی های بدن می گردد و بدین گونه چربی اضافه ای در بدن تجمع پیدا نخواهد کرد. میزان ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها تنها با نوشیدن روزانه ۳ فنجان چای لاغری می تواند ایجاد گردد. این چای با کاهش سطح جذب روده ای گلوکز و چربی ها وهمچنین جلوگیری از تجمع مواد قندی موجبات کاهش وزن را فراهم می نماید.

 

چای لاغری
شما می توانید هر روز نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز میل نمایید، و در صورتی که دارای یبوست هستید، بایستی یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.این چای یک محصولی کاملا گیاهی و طبیعی متشکل از گیاهان وحشی دارویی کوهستان های ایران می باشد. در صورتی که یک ماه از این چای بنوشید می توانید وزن خود را بدون عوارض جانبی ۷-۳ کیلو کاهش دهید.این نوع چای تشکیل شده از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهانی همچون چای سبز، چای اولونگ (چای شاهانه)، دانه گیاه فلوس، زیره سبز و چای کامومیل می باشد که سبب کاهش اشتها، چربی سوزی، افزایش سوخت و ساز بدن و دفع چربی از بدن می گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری را با کارآیی و کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.شما می توانید با خرید این محصول و مصرف روزانه آن خود را در برابر بیماری های خطرناکی همچون سرطان در امان نگه دارید. با توجه به این که این نوع چای دارای موادی همچون کاتچین می باشد دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید که از خواص دارویی مفیدی برخوردار است. با مصرف این چای دیگر نگرانی از بابت ابتلاء به بیماری های قلبی نخواهید داشت. میزان کلسترول خون شما (یکی از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی، میزان کلسترول خون است)، با مصرف این نوشیدنی مفید، تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد.رسیدن به تناسب اندام را با این چای می توانید تجربه نمائید و در کنار آن، از ویژگی های مفید و خاصیت های برجسته آن در جهت حفظ سلامتی خود نهایت استفاده را ببرید.

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

5040
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.