اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

اطلاعات عمومی

لاله عباسی

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

اشاره

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

فریاد یار

جوراب شلواری پنتی

جوراب شلواری پنتی

 

 

در میان انواع شلوار های ساپورت و جوراب های زنانه کمپانی وعروف پنتی که در کشور ترکیه است محصولی با نام جوراب شلواری پنتی را تولید کرده که بعد از ورود به بازار ایران نیز بسیار پر طرفدار شده است. این جوراب شلواری از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و واقعا می توان گفت در میان محصولات موجود یک سر و گردن بالاتر است.نخی که در بافت این محصول استفاده شده 200 بوده و این یعنی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است.جوراب شلواری پنتی جنسی ضخیم تر از ساپورت دارد و به همین جهت برای استفاده در محیط های بیرون و بازار بسیار مناسب خانم ها می باشد. می توانید از این محصول به همراه یک مانتوی بزرگ براحتی و در محیط های مختلف استفاده و نماییدد و بر خلاف ساپورت که به خاطر جنس و میزان نازک بودنش شاید نشود همه جا از ان استفاده کرد این محصول مورد استفاده ان بیشتر بوده و شاید یکی از دلایل پر فروش بودن ان نیز همین می باشد.

خرید جوراب شلواری

 

شما همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید براحتی و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به تهیه جوراب شلواری پنتی نمایید و در هر کجای کشور که باشید در ظرف چند روز محصول خود را دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا محصولی درجه یک و کاملا اورجینال را برای شما در نظر بگیریم.اگر دوست دارید تا در میان دوستان و اشنایان و در مهمانی که می خواهید بروید دیده شوید و به چشم بیایید پیشنهاد ما استفاده از جوراب شلواری پنتی می باشد. محصولی فوق العاده با کیفیت که همانند ساپورت خاصیت جذب داشته و در تن شما قطعا نما و رخ دیگری خواهد گرفت.محصولات ارائه شده پنتی در سه در جه 100-150 200 بوده و این شماره نخ را مشخص می کند و همانطور که عرض کردیم شماره نخ محصول فوق 200 بوده و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.شما برای سفارش جوراب شلواری پنتی می توانید همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.هر کجای ایران که باشید در کمتر از چند روز از طریق پست می توانید محصول خود را دریافت نمایید.

جوراب شلواری

 

قیمتی که برا یان جوراب شلواری در نظرذ گرفته ایم بر اساس میزان کیفیت و جنس خارجی ان می باشد. این نوع شلوار ها اگر کیفیت و دوخت مناسبی نداشته باشند بعد از چند بار استفاده مشاهده خواهید کرد که از جاهای مختلف شکاف خورده اند و عملا  یک بار مصرف می باشند.شما با اطمینان خاطر می توانید جوراب شلواری پنتی را بارها و بارها استفاده کرده و بشویید بدون اینکه نگران تغییر حالت و فرم ان باشید و این نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.اگر به فکر خرید یک هدیه برای همسر و نامزد خود هستید ما پیشنهاد می کنیم با توجه به سایز همسرتان سفارش خرید جوراب شلواری پنتی را همین الان دهید چرا که این محصول دقیاق می تواند نظر هر دختر خانمی را به خود جلب نماید.

خرید جوراب شلواری ضخیم پنتی

 

شما خانم ها هم اگر به فکر این هستید که چگونه می توانید بیشتر توجه شوهرتان را به خود جلب کنید چرا از زیبایی و اراسته کردن خود استفاده لازم را نمی کیند ؟شما با داشتن یک جوراب شلواری پنتی می توانید  انچنان جذاب و دلربا شوید که به محض ورود همسرتان به منزل تمام حواس و توجهش به سمت شما باشد.این را قول می دهیم و اصلا شک نکنید حتی اگر خودش چیزی نگوید از نگاهش کاملا متوجه خواهید شد که او مات و مبهوت زیبایی اندام شما شده است.نمونه همین شلوار  اما با کیفیت های پایین تر نیز موجود است اما ما به دلیل ارائه کالاهای با کیفیت و ارئه ضمانت برای محوصلات خود از /اوردن چنین کالاهایی خودداری کرده ایم.شما هم مراقب باشید به خاطر چند هزار تومان ارزان تر تن به محصولات بی کیفیت و تقلبی ندهدید.مخصوصا در حوزه لباس  و پوشاک اگر محصولی بی کیفیت را تهیه کنید قطعا پشیمان خواهید شد.

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

گردنبند love

گردنبند love

 

این روزها بازار داغ هدیه گرفتن بسیار بازار پور رونقی شده است و همه روزه شاهد خرید انواع هدیه به مناسبت های مختلف از طرف آیاین برای خانم هاو بالعکس از طرف خانم ها برای آقایان هستیم.ما نیز در فروشگاه پستی خرید یکی از محصولاتی که باب هدیه دادن به خانم ها می باشد را قرار داده ایم تا آقایان بتوانند محصولی شیک و در خودر توجه را با هزینه ای مناسب تهیه و همسر و یا نامزد خود هدیه دهند. نام محصول مورد نظر ما گردنبند love است و حتما تاکنون در دیگر سایت ها تبلیغات این محصول را دیده اید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید کلمه لاو که به لاتین نوشته شده است را به شکل یک گردنبند در آورده اند و با طراحی ظریف و دقیقی که برای این کار صورت داده اند انرا به محصولی فوق العاده شیک تبدسیل کرده اند. در واقع گردنبند love در میان سایر محصولات مشابه خود به خاطر ظرافت در طراحی و تک بودن طرح آن توانسته در مدت کم حضور خود در بازار به رکورد قابل توجهی از فروش دست یابید.

خرید گردنبند

 

این محصول می تواند توجه و نظر هر خانمی را به خود جلب نماید و او را خوشحال کند. شما می توانید هعمین الان از فروشگاه پستی خرید اقدام به سفارش گردنبند love نموده و انرا در دو رنگ نقره ای و طلایی می توانید در خواست دهید.از دیگر خصوصیات این محصول می توان به سبکی ان اشاره کرد و همچنین میزان پایداری رنگش. شما مدت های طولانی می توانید از این گردنبند زیبا استفاده نمایید بدون انکه نگران تغییر رنگ در آن باشید.شما با توجه به کیفیت ارائه شده  این محصول از ان می توانید در مهمانی ها و جشن های خود استفاده نمایید محصولی شیک و بسیار منحصر به فرد که می تواند توجه همه را به خود جلب نماید.برای خرید و سفارش کالا کافیست تا همین الان با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

خرید پستی گردنبند

 

 

دقت نمایید که نمونه این محصول با کیفیت بسیار پایین تر و قیمت ارزان تر در حال فروش است .اگر می خواهید محصولی آبرومند و شیک را خریداری نمایید و بتوانید براحتی از ان در مکان ها و محیط های مختلف استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما قید کالاهای ارزان قیمت را زده و با کمی هزینه بیشتر گردنبندی زیبا و شیک را خریداری کنید.توجه کنید که ما کیفیت ارئه شده در گردنبند love که در فروشگاه گذاشته ایم را به شما تضمین می دهیم و می توانید از آن به عنوان یک کادوی شیک و مناسب  برای همسران و نامزدان خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی انها شوید.این محصول در مقایسه با بسیاری از کالاهای دیگر هم قیمت مناسب تری دارد و هم از نظر شیک بودن و تک بودن نیز بسیار تک و منحصر به فرد است و برای همین است که می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت کادو دادن باشد.طرح نوشته love که به معنای دوست داشتن است و می تواند مفهوم هدیه شما را نیز برساند و طرف مقابلتان را با دین این کلمه بیش از پیش خوشحال نماید.ما کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه پستی خرید را به صورت کامل همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد و اگر در زمان ارسال مشکلی برای آن رخ دهد قطعا به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.ما معتقد هستیم تنها با ارئه کالاهای با کیفیت است که می توانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

 

گردنبد لاو

 

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ریش تراش فیلیپس

ریش تراش فیلیپس

 

حتما شما هم از اصلاح صورت با تیغ و ژیلت خسته شده اید که به دنبال وسیله ای جایگزین انها می گردید.تیغ و ژیلت را نمی توان هر روز استفاده کرد چرا که باعث زخم شدن و سرخ شدن صورت می شود و آسیب های جبران ناپذیری را به پوست ما وارد می کند.اگر دقت کرده باشید اکثر پیرمردهای قدیم به دلیل استفاده از  تیغ مکینه الان صورتی پر از چین و چوروک دارند.حال ما می خواهیم جایگزینی بسیار مناسب را برای این کار به شما معرفی نماییم.شما می توانید از ریش تراش فیلیپس از این پس بای اصلاح صوئرت خود استفاده نمایید. همانطور که در  تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول دارای سه تیغ  بسیار  تیز بوده که در عین حالی که در یک چشم بر هم زدن می توانند صورت شما را عاری از مو کنند به خاطر نوع طراحی منحصر به فردش به هیچ وجه حتی کوچکترین آسیبی به صورتتان نمی رساند و با خیال راحت و حتی چشم بسته هم می توانید عمل اصلاح را انجام دهید.مهمترین خاصیت ریش تراش فیلیپس را می توان در این دانست که به راحتی می تواند برای شما اصلاحی یکدست را انجام دهد بدون اینکه نیاز به تخصص و مهارت خاصی داشته باشید.

خرید ریش تراش

 

همچنین استفاده از این ریش تراش به صوتر مکرر نه تنها به پوست آسیبی نمی رساند بلکه هر روز می توانید شاهد صورتی صاف و یکدست باشید دقیقا مانند اروپایی ها.بعد از هر بار استفاده می توانید تیغه ها را براحتی جدا کرده و درون ماشین را نظافت کنید.همچنین برای شارژ ریش تراش فیلیپس کافیست انرا به برق شهر متض نمایید.بعد از هر بار شارز تا دفعات زیادی می توانید بدون نیاز به شارژ دوباره از این ریش تراش استفاده نمایید.محصولی که ما برایتنان در نظر گرفته ایم در مقابل قیمتی که دارد بسیار با کیفیت بوده و واقعا ارزش خرید را دارد .شما می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول درخواست خود را ثبت نمایید. ما این ریش تراش فیلیپس را همراه با یک جعبه مخصوص و همراه با یک شانه تنظیف برایتان ارسال خواهیم کرد.در ضمن اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای همسر و یا پدرتان هستید به نظرتان چه چیزی می تواند مانند ریش تراش فیلیپس انها را خوشحال کند؟ همین که از شر اصلاح با تیغ و ژیلت راحت شوند این می تواند بهترین چیزی باشد که  به انها می دهید.

ریش تراش فیلیپس

 

نوع طراحی تیغه های این ریش تراش به صورتی است که قابلیت بلند کردن موهای ریز و خوابیده شده بروی پوست هم دارا می باشد و به همین دلیل می تواند اصلاحی یکدست را به همراه داشته باشد. با استفاده از این ریش تراش شما در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد و در چند دقیقه می توانید عمل اصلاح صورت را به طور کامل انجام دهید.از این ریش تراش می توانیددر مسافرت ها و هر جایی که می روید استفاده نمایید .حجم و اندازه کوچک ریش تراش فیلیپس به شما این امکان را می دهد تا براحتی ان را حمل و نقل  کرده وبدون مشکل  هر لحظه که خواستید ازش استفاده کنید.دقت نمایید که محصولات فیلیپس با چندین کیفیت در بازار در حال عرضه می باشند و شما اگر به دنبال کیفیت واقعی هستید باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می کندی کاملا اصلی می باشد. با اطمینان خدمت شما عرض می کنیم  ریش تراشی که در سایت قرار داده ایم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند تمام نیاز های شما را پاسخگو باشد.برند فیلیپی در ایران بسیار خوش نام و نشان است و از حدود یکصد سال پیش با پدر بزرگ های ما همراه بوده و الان نیز می تواند رد صورت تمایل شما در منلز شما و رد خدمت شما باشد..می توانید هنگام اصلا کردن کمی صورت خود را مرطوب نمایید مانند حالتی که می خواهید با تیغ اصلاح کنید و یا به صورت کاملا خشک از این ماشین ریش تراش استفاده نمایید.

 

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

قیمت هندزفری بلوتوث

قیمت هندزفری بلوتوث

 

این روز ها برای اکثر ما اتفاق افتاده است که امکان پاسخگویی به تلفن ار به خاطر اینکه دستمان بند یک کار دیگر است نداریم و ممکن است بسیاری از زنگ های ضروری و مهم هم نتوانیم در همان لحظه پاسخگو باشیم.به همین دلیل وسیله ای که خیلی می تواند در این شرایط به ما کمک کند هندزفری بلوتوث است.با وجود چنین دستگاهی دیگر نیاز نیست برای پاسخگویی به تلفن در شرایطی که هر دودستتان هم مشغول است به مشکل بر بخورید.قیمت هندزفری بلوتوث در بازار  بستگی به میزان کیفیت و مدل های ان و میزان برد ان متفاوت است و شما بر اساس مدل گوشی خود و کیفیتی که مورد نظرتان است باید از محصولات موجود یکی را انتخاب نمایید.اما امروز ما در فروشگاه پستی خرید برای شما یکی از بهترین های چند وقت اخیر را در نظر گرفته ایم که به خاطر حجم و اندازه کوچکش لقب کوچکترین هندزفری بلوتوث دنیاب را به خود اختصاص داده است.قیمت هندزفری بلوتوث با توجه به نوع طراحی و کیفیت ارائه شده ان بسیار مناسب بوده و دقیقا مدل های مشابه انرا حدود 10 تا 20 هزار تومان گران تر از این محصول در بازار در حال فروش هستند.

هندزفری تغییر صدا

 

برخی از خصوصیاتی که یک هندزفری بلوتوث خوب باید به همراه داشته باشد این است که اولا در استفاده طولانی مدت دچار گوش درد نشوید و این بر می گردد به نوع طراحی که در بدنه و شکل ظاهری آن در نظر گرفته اند. مورد بعدی سبک بودن ان است که ان هم در دراز مدت خود را نشان می دهد که اگر وزن ان از حد استادارد بیشتر باشد معمولا باعث خستیگ گوش خواهد شد.سومین موردانعطاف پذیری ان است باید بتوان در حالات و شرایط مختلف هندزفری را در گوش قرار داد. و مهمترین مورد هم که ممکن است خیلی بیشتر از بقیه عوامل به چشم بیاید قیمت هندزفری بلوتوث است که حرف اول و آخر را می زند.ما نیز در این مورد دقت لازم را به عمل اورده ایم و علاوه بر اینکه سعی کرده ایم کیفیت را در محصول مورد نظر حفطظ کنیم با انتخابی درست محصولی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که قیمت تمام شده ان نسبت به سایر مدل های دیگر کاملا مقرون به صرفه تر باشد.از این پس با داشتن یکی از این هندزفری ها حتی در هنگام رانندگی هم به مشکلی برنخواهید خورد و براحتی و حتی بدون ترس از جریمه شدن توسط پلیس می توانید تلفن های خود را جواب دهید. در ضمن در این حالت تمرکز شما نسبت به زمانی که به صورت دستی تلفن را گفته اید و در حال صحبت می باشید بیشتر است و با اطمینان بیشتری می توانید رانندگی نمایید.

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

 

شما بعد از یک بار شارز کامل دستگاه می توانید به مدت 7 ساعت با ان صحبت نمایید همچنین میزان بردی که دستگاه فوق دارد حدود 10 متر بوده و این می تواند بسیار ایده ال و مناسب باشد.در ضمن زمانی که به صورت کامل باتری ان شارژ کامل شود.در حالت استند بای نیز حدود 7 روز بدون نگرانی می توانید از این محصول استفاده نمایید.ما با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث که تایین کرده ایم امکان خرید پستی انرا نیز فراهم نموده ایم و می توانید هر زمان که خواستید با کلیک بروی دکمه کنار محصول روند خرید خود را تکمیل کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. ذکر یک نکته لازم است چون هر روز ممکن است قیمت ها نوسان داشته باشند به همین دلیل  برای اینکه از آخرین قیمت هندزفری بلوتوث  فوق مطلع شوید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و از اخرین تغییرات قیمتی این محصول اطلاع یابید.دقت نمایید که کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه پستی خرید به صورت گارانتی دار بوده و شما می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه خرابی محصول از ما خرید نمایید. چنانچه در حین ارسال و بسته بندی برای کالای شما مشکلی ایجاد شود حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.

در کل با توجه به خصوصیات نگه داری شارز و مدت زمان صحبت با ان و همچنین به خاطر کوچک بودن و کم حجم بودنش و نیز به خاطر برد بسیار مناسبش می توان گفت که قیمت هندزفری بلوتوث که برای ان در نظر گرفته شده نه تنها گران نیست بلکه از هر جهت مقرون به صرفه و مناسب نیز می باشد.

خرید هندزفری تغییر صدا

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

عینک دید در شب

عینک دید در شب

 

یکی از بیشترین زمان هایی که متاسفانه امار تصادفات جاده ای بالا می رود در هنگام تاریکی هوا و شب می باشد. این به خاطر کاهش میدان دید راننده بوده و همین امر موجب شده تا امار تصادفات به طرز عجیبی در این زمان بالا رود. حال اگر بتوان کاری کرد که در شب نیز مانند روز دید کافی به جاده داشته باشیم تقریبا می توان گفت که مشکل فوق را برطرف کرده ایم.برای همین منظور طراحالن اقدام به ساخت محصولی با نام عینک دید در شب نموده اند. شما زمانی که در تاریکی هوا از این عینک مخصوص استفاده می کنید میدان دید وسیع تری خواهید یافت و رانندگی برایتان راحت تر و آسان تر می شود.مهمترین عامل  کاهش دید در شب یکی به خاطر تاریکی هوا است و دیگری به خاطر نور بالای ماشین های روبریو و چون بسیاری از افراد نسبت به نور چراغ ماشین های روبرو حساس هستند در یک لحظه کل دید خود به جاده را از دست داده و احتمال خطر و تصادف بالا خواهد رفت.اما از این پس با داشتن عینک دید در شب دیگر شاهد چینین مواردی نخواهید بود و می توانید با قدرت عملکرد بالاتری تصمیم گیری نمایید.

عینک دید در شب

 

 

شما برای تهیه و سفارش این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش را طبق موارد خواسته شده تکمیل نمایید و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.شاید بپرسید چگونه می شود که توسط عینک دید در شب امکان تصادف کاهش یافته و بهتر می توانیم رانندگی کنیم؟ در هنگام تاریکی نورهای ضعیفی وجود دارند که شاید چشمان ما نتواند انها را خوب تشخیص دهند و ما با کمک این محصول در واقع باعث تقویت نورهای ضعیف خواهیم کرد و همین امر موجب شده تا بتوانیم  روان تر و راحت و تقریبا مانند روز به رانندگی ادامه دهیم.شما هم اگر از اندسته از افرادی هستید که چشمانتان نسبت به نور ماشین های روبرو بسیار حساس است حتما یکی از این عینک ها را تهیه و در زمان نیاز از آن استفاده کنید.

از مشخصات فنی این محصول می توان به مواردی همچون»

سبک بودن و طراحی مدرن بدنه

مراقبت از چشمان در مقابل اشعه های ماورا بنفش

لنزهای قوی و با کیفیت

عینک دید در شب

 

اشاره کرد.دقت کنید که نمونه همین محصول را به صورت تقلبی و با کیفیت بسیار پایین تر در دیگر فروشگاه ها در حال عرضه می باشند.هرگز به خاطر چند هزرا تومان ارزان تر به دنبال کالاهای بی کیفیت نروید. ما در فروشگاه پستی خرید محصول عینک دید در شب ارائه شده را به صورت تضمین و همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد. چنانچه در حین ارسال کالا برای محصول شما مشکلی ایجاد شود به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.به همراه این محصول ما یک کیف مخصوص و یک دستمال جهت نظافت شیشه های آن برایتان ارسال می کنیم.شما عزیزان اکنون در هر کجای کشور که باشید تنها در عرض چند دقیقه می توانید اقدام به سفارش این محصول نموده و بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.

همچنین شما خانم ها اگر در حال خواندن این مطلب هستید می توانید با خرید عینک دید در شب فوق از آن به عنوان یک کادو برای همسرتان استفاده نمایید و هم او را خوشحال کرده و هم اینکه محصولی برایشان تهیه نموده اید که می تواند در حفظ سلامت انها د رهنگام رانندگی در شب کمکشان نماید.از این پس مانند رانندگی در روز می توانید در همه جاده های کشور و در تاریک ترین انها با داشتن این عینک مخصوص به رانندگی بپردازید و هیچ هراسی هم از نور ماشین های روبروی نداشته باشید. دیگر چشمان شما در ماقبل این نورها با وجود این عینک دید در شب حساس نخواهد شد.

عینک دید در شب

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

بند انداز برقی بانوان

بند انداز برقی بانوان

 

خانم ها معمولا برای اصلاح موهای زائد صورت خود از روش های سنتی  و بند اندازی با دست استفاده می کنند. این روش علاوه بر وقت گیر بودن باید در آن مهارت هم داشته باشید تا بتوانید صورتی  عاری از مو داشته باشید.به همین دلیل امروز به شما محصولی را با نام بند انداز برقی بانوان معرفی می کنیم که در واقع با بهره گیری از تکنیک های روش سنتی  و با تکنولوژی روز سعی کرده است تا در نهایت عمل اصلاح صورت  را برای بانوان هم راحت تر کرده باشد و هم اینکه مدت زمان انجام ان را کاهش دهد.دستگاهی که شما در تصاویر ملاحضه می فرمایید همان بند انداز برقی بانوان می باشد که در یک چشم بر هم زدن می تواند صورت شما را بسیار عالی و با کیفیت خوب اصلاح نماید.دیگر نیازی نیست تا به روش های سنتی روی بیاوریثد. حتی اگر طرز استفاده از این دستگاه را نمی دانید نترسید و برای یک بار آنرا دست گرفته و طبق راهنمای موجود در آن عمل کنید. خواهید دید که استفاده از این محصول فوق العاده راحت و آسان است.

 

 

ما به هماه این محصول برایتان نخ سیلک ایتالیایی که مخصوص این کار است  را برایتان ارسال کرده ایم و همراه آن می توانید استفاده کنید.همچنین با وجود دفارچه راهنمای موجود و کمی تمرین بعید می دانیم دیگر مشکلی در این زمینه داشته باشید.علاوه بر صورت همچنین از این بند انداز برقی بانوان می توانید برای دیگر قسمت های بدن خود نیز استفاده کرده و اصلاحی یکدست را تجربه نمایید.استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارض جانبی در برنخواهد داشت و هر زمان که خواستید تنها در عرض چند دقیقه می توانید از /ان استفاده کنید. ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به خرید بند انداز برقی بانوان امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و تنها با چند کلیک می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نموده و بعد از چند روز آنرا درب منزلتان دریافت نمایید.دیگر نیاز نیست تا برای یک اصلاح ساده و یک بند اندازی به آرایشگاه رفته و هم وقت و هزینه خود را تلف نمایید.به این دستگاه اعتماد کنید و یک بار برای همیشه خودتان با دستان خود صورت  و قسمت های دیگر بدنتان را اصلاح کنید.

 

در بازار این بند انداز با کیفیت ها مختلفی ارائه شده است و خوب طبعا اجناس درجه دوم و بی کیفیت نیز با قیمت های ارزان تر نیز موجود می باشند. اما ما معتقد هستیم تنها با ارسال کالاهای با کیفی و درجه اول می توانیم نظر مشتریان خود را جلی نماییم و بر همین اسا س در فروشگاه خود از بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود استفاده می کنیم.شما با اطمینان خاطر می توالنید اقدام به خرید بند انداز برقی بانوان نمایید و انرا همراه با گارانتی از ما تحویل بگیرید. چنانچه در حین ارسال  نیز مشسکلی برای دستگاه فوق پیش آید ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.پس بدون هیچ نگرانی می توانید در هر کجای ایران که باشید تنها با چند کلیک اقدام به خرید این دستگاه نموده و با بهترین کیفیت ممکن /انرا درب منزل خود از مامور پست تحویل بگیرید.بند انداز برقی بانوان با مارک بروان بوده و همراه با ان علاوه بر دفترچه اموزشی نخ مخصوص اصلاح که به نخ سیلک ایتالیایی معروف است نیز موجود می باشد و به صورت کامل برایتان ارسال خواهد شد.شما آقایان نیز اگر در حال خواندن این مطلب هستید از این محصول می توانید جهت هدیه دادن به مادران و همیران خود استفاده نمایید و انها را از شر اصلاح به روش های سنتی نجات دهید. هم در وقتشان صرفه جویی خواهد شد و هم در نتیجه اصلاحشان با این دستگاه کیفیت بالاتری نصیبشان می شود.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش

 

شاید این موضوع  از نظر خانم ها زیاد مهم نباشد اما انها چه می دانند وقتی مجبور باشی هر یک روز یک بار و در برخی مواقع هر  روز یک بار صورت خود را اصلاح کنی یعنی چه؟ نمی دانند که چقدر  همین اصلاح صورت ممکن است وقت گیر و دردسر ساز باشد. مخصوصا زمانیکه بخواهیم به صورت مکرر و هر روز این عمل را انجام دهیم نه تنها سخت بلکه حتی باعث آسیب رساندن به پوست صورتمان نیز خواهیم شد. خشکی و از بین رفتن چربی  پوست و حتی بریگی ناشی از حواس پرتی و مشکلاتی  از این قبیل . حال اگر شما بتوانید به جای استفاده از تیغ و ژیلت از یک ماشین ریش تراش بسیار با کیفیت و خوب استفاده کنید طوریکه حتی اگر هر روز هم خواستید اصلاح کنید هیچ مشکلی وجود نداشته باشد .شما اگر باشید از میان برندهای معروف دوست دارید از کدامیک برای این کار استفاده نمایید؟محصولی که امروز در فروشگاه پستی خرید برای شما اماده کرده ایم از برند فیلیپس می باشد.این ماشین ریش تراش می تواند با دارا بودن سه تیغ بسیار تیز به راحتی عمل اصلاح را انجام دهد و در عرض چند دقیقه صورتی صاف و یکدست را به شما تحویل دهد.

خرید ریش تراش

 

 

اگر تا به امروز رویای یک اصلاح یکدست و بدون دردسر را داشته اید از این پس با داشتن این ماشین ریش تراش این دیگر یک رویا نخواهد بود.شما در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.ریش تراش فیلیپس همانطور که می دانید یکی از بهترین محصولات در این زمینه است و در سراسر دنیا این رند معروف شناخته شده است.نحوه طراحی و قرار گرفتن تیغه ها بروی دستگاه و نحوه قرار گرفتن انها بروی صورت شما انقدر دقیق و منطبق بر استانداردهای روز است که نتیجه ان یک اصلاح شیک و یکدست خواهد شد.شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید .ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصول های موجود در بازار را برای شما در نظر گرفته ایم.دقت کنید مدلی که در حال معرفی به شما هستیم به دلیسل قیمت مناسب و کیفیت بالای ان متاسفانه مورد سو استفاده برخی  قرار گرفته و دقیقا مدل تقلبی ان نیز وارد بازار شده است.تنها تضمین یک اصلاح خوب با ماشین ریش تراش اصلی فیلیپس امکان پذیر است و قطعا ماشین های تقلبی ودرجه دوم نمی توانند ان چیزی که شما انتظار دارید را بر /اورده نمایند.

ریش تراش فیلیپس

 

 

ما همراه با این محصول یک جعبه مخصوص و یک شانه تنظیف نیز خدمتتان ارسال خواهیم کرد.شما می توانید جهت سفارش ماشین ریش تراش فوق همین الان با همکاران ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.ما به صورت 24 ساعته منتظر سوالات شما و درخواست های شما هستیم.شماره های 09390998711 یا 09392739838 راه های ارتباطی ما و شما می باشد.شما برای شارز این دستگاه می بایست از برق شهری استفاده کنید و بعد از هر بار شارز تا مدت ها بدون نیاز به شارژ مجدد می توانید از /ان استفاده نمایید.شما از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه ماندگار برای همسر و یا پدر خود استفاده نمایید و موجبات خوشحالی انها شوید.هر مردی از داشتن یک ماشین ریش تراش با کیفیت و خوب خوشحال و راضی می شود.همین که دیگر برای اصلاح خبری از تیغ و ژیلت نباشد این بزرگترین کمکی است که می توانید به همسران خود کرده باشید.چرا که استفاده مکرر و طولانی مدت از تیغ و ژیلت باعث شکسته شدن پوست صورت می شود و در سال های میانسالی صورت شما مانند صورت پیرمدهای 70 ساله خواهد شد. از همین الان به فکر باشید و با کمی هزینه سلامت پوست صورت خود را حفظ کنید.

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

ما محصولی که رد فروشگاه پستی خرید ارائه کرده ایم را به صورت 100% همراه با گارانتی معتبر خدمتتان ارسال خواهیم کرد. شما از این جهت با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید نمایید. در ضمن در حین ارسال کالا و در زمان بسته بندی اگر برای ماشین ریش تراش شما مشکلی رخ دهد و کالا معیوب به دستان شما برسد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.این خدمات تنها به خریداران فروشگاه ما داده خواهد شد.

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

بند انداز برقی

بند انداز برقی

 

 

بند انداز برقی می تواند د ر یک چشم بر هم زدن تمامی موهای زائد صورت شما را نابود کرده و صورتی صاف و یکدست را به شما تحویل دهد.یکی از روش هایی که از دیر باز برای از بین بردن موهای صورت خانم ها مورد استفاده قرار می گرفته است بند انداخت  بوده. در این روش خانتم با یک تکه بند محکم و با طرز خاص خودش انرا در دو دست گرفته و شروع به کشیدن بند بروی صورتش می کرد و با توجه به زاویه ای دستش و یک سری تکنیک های دیگر براحتی موجب از بین رفتن موهای زائد صورتش میشد.اما امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی محصولی را با نام بند انداز برقی تولید کرده اند که ائولا با همان کیفیت و تازه می توان با کیفیتی به مراتب بالاتر از روش سنتی اقدام به اصلاح و برداشتن موهای صورت کرده و هم اینکه بدون نیاز به یاد گرفتن  و آموزش دیدن خاصی تنها با چند تمرین کوچک براحتی می توانید اقدام به بند انداختن کامل صورت خود شوید.کافیست تا برای تهیه این بند انداز برقی همین الان یا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نموده و یا با شماره های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

بند انداز برقی

 

 

در روش های سنتی بند اندازی با بند به صورت دستی اولا که کار هر کسی نبود و دوم اینکه اگر بلد نبودی  نمی توانستی اصلاحی صاف و یکدست را تحویل برون دهید.همپنین در روش سنتی به دلیل برنده بودن نخ اگر دقت کافی را نداشه باشید ممکن است به صورتتان آسیب جدی برسد.پس با اختراع بند انداز برقی در واقع بسیاری از مشکلات و معیب روش های سنتی از بین رفتن همه جای خود را به این روش جدید و نو دادند.نحوه کار با دستگاه فوق العاده راحت است اما با این وجود ما یک  دفترچه اموزش نیز برایتان ارسال کرده ایم تا اگر سوالی داشتید در این مورد بپرسید.اگر می خواهید هدیه شیک و ماندگار به همسر خود دهید پیشنهاد می کنیم حتما یکی از بند انداز برقی های موجود در سایت را همین الان خریداری نمایید و به همسرتان کادو دهید. دقت نمایید محصولی که می خواهید تهیه کنید را از فروشگاه های معتبر  اقدام به خرید کنید چرا که محصولات کاملا مشابه  آن هم اکنون با کیفیت بسیار پایین و قیمت ارزان تر در حال فروش در سایر فروشگاه های تفرقه می باشند.یک بند انداز برقی خوب باید بتواند براحتی و بدون هیچگونه مشکلی در چند لحظه تمام صورت را بند انداخته و اصلاح نماید. یک دستگاه خوب بنباید پوست را سرخ کند.یک دستگاه خوب دارای گارانتی می باشد. شما همه خوبی ها را می توانید با خرید از فروشگاه پستی خرید بدست آورید.

 

بند انداز برقی

 

همچنین از این بند انداز برقی می توانید به عنوان یک هدیه واقعی برای همسر و یا نامزد خود استفاده کرده و شک نکنید که اگر یک بار از ان استفاده نمایند قطعا متوجه می شوند که بهترین هدیه  چند سال اخیر را دریافت کرده اند.دیگر نیاز نیست تا برا ی بند انداختن حتما مهارت بالایی داشته باشید.کافیست تا همین الان این دستگاه را تهیه کرده و یک بار دفترچه اموزشی انرا مطالعه نمایید و از این پس براحتی می توانید بدون هیچ مشکلی از ان استفاده نمایید.بند انداز برقی کارر را برای ما بسیار راحت کرده و زمان انجام اصلا را نیز کاهش داده است.اندازه و حجم این محصول به حدی است که براحتی قابل جا بجا شدن بوده و می توانید در همه جا و در مسافرت ها براحتی از آن استفاده کنید.ما به همراه این محصول برایتان نخ مخصوص اصلاح صورت هم خواهیم فرستاد تا در نهایت کفیتی بتوانید به این کار مشغول شوید.بسیاری از خانم ها زمانیکه از روش های سنتی بند اندازی استفاده می کردند صورتشان سرخ شده و دچار حساسیت می شدند. اما با افتخار خواهیم گفت که با استفاده از این دستگاه اولا هیچ خارشی بوجود نخواهد آمد و در ثانی اصلا جای سرخی و کبودی بروی صورتتان ایجاد نمی شود.

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

اموزش بستن روسری

اموزش بستن روسری

 

اموزش بستن روسری را با مجموعه فوق به صورت کامل و حرفه ای فرا بگیرید.آیا می دانید نوع بستن و شال و روسری شما می تواند چقدر در چهره شما تاثیر گذار باشد؟ آیا می دانید می توانید با مدل های جدید و منحصر به فرد چهره ای جذاب و منحصر به فرد داشته باشید؟امروز مجموعه اموزشی بسیار کاربردی را برایتان انتخاب کرده ایم که در ان انواع و اقسام مدل های بستن شال و روسری  را به شما خواهد گفت. در واقع این مجموعه یک اموزش بستن روسری به صورت کامل است و قطعا یک بار با تماشای ان می توانید تعداد زیادی از مدل های روز  را فرا گرفته و هر کدام را که بیشتر پسند کردید را رای خود برگزینید.ما این مجموعه ارزشمند را در فروشگاه پستی خرید  با کیفیت بسیار بالایی برایتان قرار داده ایم و همین الان می توانید یا  از طریق سایت و یا از طریق تماس با شماره تلفن های  09390998711 یا 09392739838 اقدام به ثبت سفارش خود کنید.این مجموعه می تواند به عنوان یک یاز بهترین هخدایایی باشد که به هر خانم می دهید.چرا که در واقع به او زیبایی و جذابیت را هدیه  خواهید داد.

اموزش بستن روسری

 

 

دقت کنید بسیاری از مجموعه هایی که در دیگر سایت ها در حال ارئه هستند هیچ کدام زبان فارسی نبوده و این یکی از معایب آنها محسوب می شود. ما مجموعه ای کاملا فارسی و با کیفیت را جهت خرید شما عزیزان در سایت قرار داده ایم.در این مجموعه تعدادی از اساتید ماهر و خوش چهره به شما انواع مدل های بستن شال و روسری را به صورت بسیار ساده و روان آموزش خواهند داد.شما با تماشای اموزش بستن روسری می توانید خیلی زود و با چندبار تمرین کردن انواع مدل های مختلف را برای خود ست نمایید.اگر می خواهید به مهمانی مهمی بروید و اگر دوست دارید تا در جمع دوستان متفاوت و منحصر به فرد باشید  تنها پیشنهاد ما این است که حتما یک بار هم که شده مجموعه اموزش بستن روسری را تماشا نمایید .قطعا در میان ده ها مدلی که به شما اموزش خواهیم داد یکی را پسند خواهید کرد و می توانید با ست کردن آن برای خود از خود چهره و مدلی جدید را رونمایی کرده و توجه همگان را به سمت خود جلب نمایید.

اموزش بستن روسری

 

 

ما مجموعه ای را که از پستی خرید برایتان ارسال خواهیم کرد را همراه با گارانتی ارائه می دهیم.چنانجه به هر دلیل دیسک اموزشی در دستگاه شما کار نکند و مشکل از سمت ما باشد به صورت رایگان یک بار دیگر آنرا برایتان ارسال خواهیم کرد.شما اگر به دنبال کامل ترین و بروز ترین اموزش بستن روسری هستید بهترین جا را ببرای خرید انتخاب کرده اید و تنها با چند کلیک می توانید همین الان مجموعه را برای خودتان خرید نمایید.در چند وقت گذشته هم فروش بالای این محصول نشان داده که ما توانسته ایم رضایت خاطر مشتریان را از این اموزش جلب نماییم.مدل هایی که در این مجموعه ارزشمند فرا خواهید گرفت برای تمامی مراسمات و مجالس تهیه و تدارک دیده شده است. مثلا برای محیط های عومی مانند بازار رفتن چند مدل مشخص شده برای زمان هایی که می خواهید به مجالس شادی و عروسی بروید نیز مدل هایی دیگر را در نظر گرفته اند.پس در واقع می توان گفت مجموعه اموزش بستن روسری یک دایر المعارف کامل از انواع مدل های بستن شال و روسری بوده و بعید است با تماشای آن دیگر نیازی به هیچ گونه اموزش و یاد گرفتن مدل های دیگر باشید و تا چندین ماه می توانید هر چند روز با یک مدل جدید در محافل حضور یابید و همه را از اینکه چقدر در نوع پوششتان تنوع و مدل می دانید متعجب خواهید کرد.

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

چسب لاغری اسلیم پچ

چسب لاغری اسلیم پچ

 

چسب لاغری اسلیم پچ می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن وزن شما را کاهش داده و در نهایت شما را به هیکل ایده الاتان نردیک کند.آیا شما هم از اضافه وزن و چاقی رنج می برید؟ آیا دوست دارید تا با کمترین دردسر وزن خود را کاهش دهید و برای همیشه لاغر بمانید؟امروزه روش های زیادی برای لاغری و کاهش وزن معرفی می شوند. از جمله این روش ها می توان به استفاده کردن از انواع داروهای شیمیایی و گیاهی گرفته تا استفاده از رژیم های مختلف غذایی. اما ما امروز می خواهیم به شما روشی جدید  را معرفی نماییم که در واقع نسبت به روش های قدیمی بسیار کم دردسر تر بوده و اثر بخشی ان نیز بالاتر است. شما می توانید ازچسب لاغری اسلیم پچ استفاده نمایید و خیلی زود شاهد کاهش وزن خود باشید. این چسب با خاصیت مغناطیسی که تولید می کند باعث می شود تا اولا اشتهای شما کاهش پیدا کرده و در ثانی باعث از بین رفتن بافت های چربی شما نیز می شود.کافیست تا در هنگام استفاده از این چسب لاغری کمی بر تحرک خود در طی روز بیافزایید مثلا می توانید روی نیم ساعت ورزش را در برنامه خود قرار دهید خواهید دید که قدتر اثر بخشی چسب لاغری اسلیم پچ دو برابر شده و به طرز شگفت انگیزی باعث لاغری شما می شود.

چسب لاغری اسلیم پچ

 

 

مهمترین علت چاقی در واقع پر خوری و رژیم های بد غذایی می باشد و اگر شما بتوانید این مورد را کنترل نمایید در واقع توانسته اید بر هر چه چاق تر شدن خود جلوگیری نمایید.بهترین روش این است که بتوانید اشهای خود را کم کنید اما  این حرف در عمل بسیار سخت و دشوار خواهد بود.به همین منظور طراحان این چسب مغناطیسی را برای شما طراحی کرده اند تا با کمترین دردسر به صورت بسیار راحت بتوانید بر اشهای خود کنترل کامل داشته و به زودی شاهد لاغری خود باشید.برای تهیه چسب لاغری اسلیم پچ می توانید همین الان دکمه خرید پستی را کیلیک نموده وس فارش خود را ثبت نمایید و یا از طریق شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 با همکاران ما تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.

چسب لاغری اسلیم پچ

 

ما در فروشگاه پستی خرید از میان سایر محصولات موجود و مشابه سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین ها را برای شما اماده و در فروشگاه قرار دهیم.همین الان اقدام به خرید چسب لاغری اسلیم پچ نموده و در ظرف مدت چند هفته شاهد کاهش وزن چند کیلیویی خود باشید.این روش بدون هر گونه عوارض جانبی بوده و با کمترین هزینه ممکن امکان پذیر است.نه به فکر مصرف داروهای شیمیای باشید و در فکر تحمل رژیم های سخت غذایی و نه به فکر انجام حرکات طاقت فرسای ورزشی.تنها کافیست تا یک چسب لاغری اصلی و با کیفیت را در اختیار داشته باشدی و در عرض چند هفته شاهد لاغری خود شوید.البته اگر  همانطور که گفتیم در حین استفاده از این چسب بتوانید کمی فقط کمی رژیم غذایی خود را کنترل نموده و کمی هم ورزش نمایید قدرت اثر بخشی این محصول تقریبا دو برابر شده و خواهید دید که رویای رسیدن به هیکل مورد نظرتان تحقق یافته است.

چسب لاغری اسلیم پچ

 

 

چاقی به نوعی یک بیماری محسوب می شود و این بیماری خود مادر سایر بیماری های دیگر است و بسیاری از امراض و مشکلات ما ناشی از همین اضافه وزن و چاقی می باشد.پس تا هنوز فرصت دارید و دیر نشده است تنها با صرف هزینه ای اندک اقدام به تهیه چسب لاغری اسلیم پچ نموده و خود را از شر همه این امراض و بیماری ها نجات دهید.در ضمن اگر در میان دوستان و آشنایان افراد چاق سراغ دارید می توانید از این چسب به عنوان یک هدیه برای انها استفاده نمایید و هم کمک به کاهش وزنشان کرده و هم به سلامتی آنها کم می کنید.دیگر با پیشرفت تکنولوژی لاغری و رسیدن به وزن دلخواه یک رویا نیست کافیست شما انتخاب درستی داشته باشید و محصولی اورجینال و اصلی را تهیه نمایید.در هر کجای کشور که باشید کافیست تا از طریق سایت اقدام به خرید چسب لاغری اسلیم پچ نموده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود از مامور پست دریافت کرده و سپس وجه انرا پرداخت خواهید کرد.

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ساپورت زنانه باطرح پوست ماری

ساپورت زنانه باطرح پوست ماری

 

در میان انواع شلوارهای ساپورت که این روزها  در بازار فراوان شده است یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین انها ساپورت زنانه پوست ماری می باشد.این مدل با طرحی فوق العاده جذاب زمانیکه در تن می رود انقدر جذب و زیاب خواهد شد که ناخود اگاه تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. شما اگر می خواهید تا در یک مهمانی و یا مراسم خاص به شدت مورد توجه قرار گیرید و در مرکز دید حاضرین باشید پیشنهاد ما استفاده از ساپورت زنانه مدل پوست ماری است.این شلوار زیبا دارای بهترین پارچه بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.شما با خیال راحت به مندت طولانی می توانید از ان استفاده کنید بی انکه نگران ایجاد حساسیت و خارش در پوست خود باشید.سطح داخلی شلوار فوق بسیار نرم و لطیف بوده و در هنگام استفاده احساس بسیار خوشاینید به شما دست خواهد داد.

ساپورت زنانه

 

 

شما می توانید با یک مانتوی مناسب و یک بلوز شیک از این ساپورت  استفاده کرده و در نهایت مدلی بسیار منحصر به فرد را از خود به نمایش بگذارید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما خانم های شیک پوش و به روز امکان خرید پستی این ساپورت زنانه را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و در کمکتر از چند روز در هر کجای کشور که باشید می توانید ساپورت  پوست ماری خود را از مامور پست تحویل بگیرید.کافیست تا در هنگام ثبت سفارش حتما سایز خود را اعلام کنید تا بر اساس  انچه که نیاز دارید برایتان شلواری خوش  فرم و متناسب ارسال کنیم.کیفیت ارائه شده در دوخت و پارچه این محصول درجه یک بوده و از هر نظر تایید می شود.شما می توانید از این شلوار در محیط بیرون هم استفاده نمایید اما پیشنهاد ما استفاده از /ان در مهمانی ها و موقعیت های خصوصی می باشد.

ساپورت زنانه

 

اگر دوست دارید تا همسر خود را غافل گیر کنید و زمانیکه به منزل می آید با دیدن شما شگفت زده شود بهترین کار استفاده از ساپورت زنانه فوق است .شما  مطمئن باشید زمانیکه همسرتان شما را در این شلوار زیبا ببینید تمام توجه و ذهنش معطوف به شما خواهد شد و شبی کاملا رویایی و خاطره انگیز را می توانید با یکدیگر داشته باشید. اگر دوست دارید می توانید همین الان با شماره تلفن 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه پستی خرید یکی از بهترین و شیک ترین کالاهای موجود را برایتان انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.همچنین شما اقاین هم اگر در حال خواندن مطالب ما هستید می توانید به عنوان یک هدیه شیک و زیبا از این ساپورت زنانه استفاده نموده و ارنا به همسر و یا نامزدتان هدیه دهید و باعث خوشحالی ان شوید.این مدل معمولا در بازار کمتر یافت می شود و ممکن است همه جا نتوانید از این نمونه یافت کنید.به همین دلیل داشتن یک ساپورت پوست ماری بیشتر از دیگر ساپورت ها می تواند  توجه دیگران را جلب نماید چرا که کمتر مورد استفاده  قرار می گیرد و به نوعی جز شلوارهای خاص محسوب میشود.

تا زیبایی و منحصر به فرد شدن تنها چند قدم فاصله دارید کافیست تا درخواست ثبت سفارش را کلیک کنید و سایر مشخصات پستی خود را وارد نماید و منتظر دریافت این محصول شیک باشید خواهید دید که بعد از استفاده از شلوار زیبا چقدر  نگاه ها به شما متافوت تر خواهد شد و چقدر مورد توجه  سایرین قرار خواهید گرفت.

ساپورت زنانه

 

ساپورت پوست ماری یکی از انواع طرح های ارائه شده در بازار می باشد. ساپورت پوست ماری همانطور که از اسمش مشخص است دارای سطحی به شکل پوست مار میباشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد نگاه هر بیننده ای را به خود جلب میکند.
پارچه بکار رفته در ساپورت پوست ماری از جنس با کیفیت بوده و از دوخت با دوامی بهره مند است.
قسمت داخلی ساپورت پوست ماری نرم و لطیف می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند.

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

کلاه شاپو

کلاه شاپو

 

بیش از چند دهه از اولین باری که در ایران کلاه شاپو مد شد می گذرد.در آن زمان جوانان چند دهه پیش از این کلاه استفاده می کردند.اما اکنون بعد از گذشت سالیان طولانی از آن دوران شاهد هستیم دوباره در بازار این کلاه زیبا اما با شمایلی اسپرت وارد  مغازه ها شده است و گویی دوباره تاریخ در حال تکرار شدن است و قرار است نسل جدید هم از کلاه شاپواستفاده نمایند.این محصول  دارای رنگ بندی های مختلف و همچنین سایز های گوناگونی بوده که می توان هر سلیقه ای را به خود جلی نماید. اگر دقت کرده باشید بسیاری از چهره های معروف و بازیگران ایرانی نیز از این کلاه استفاده می کنند.شما برا تهیه  محصول فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار آن کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید  بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت نمودید وجه کالا را به ان پرداخت خواهید کرد.

 

ما در فروشگاه پستی خرید از میان سایر کلاه های موجود در بازار یکی از بهترین های کلاه شاپو را انتخاب و برای شما در نظر گرفته ایم.این محصول دارای چند نوع بوده و هر کدام از کیفیت  وجنس خاصی برخوردار هستند.شما ان کلاهی که توسط چهره های معروف استفاده می شود را تنها می تواند از این فروشگاه خرید نمایید و سایر کالاهای  موجود در اینترنی معمولا از جنس های درحه دوم بوده و کیفیت لازم را به همراه نخواهند داشت.اگر دوست دارید تا چهره ای خاص و هنری داشته باشید و در یک مهمانی همه توجه ها به سمت شما باشد پیشنهاد می کنیم برای این کار از یک کلاه شاپو استفاده نمایید و چهره ای بسیار خاص و شیک را بوجود اورید.همچنین برای دوستان و عزیزان خود و انهایی که فکر می کنید به دنبال خوشتیبی و مد روز هستند می توانید از این محصول سفارش داده و به عنوان کادو به /انها هدیه دهید.دقت نمایید حتما هنگام ثبت سفارش بفرمایید که کلاه شما چه سایزی و چه رنگی باشد .و یا برای سفارش دقیق محصول مورد نظرتان می توانید با شماره تلفن 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

با توجه به نوع طراحی و حالت اسپرتی که برای کلاه شاپو در نظر گرفته شده است و با توجه به رنگ بندی ان شما می توانید ان را در کنار شلوارر های پارچه ای و یا شلوارهای جین ست نمایید و این دقیقا به خود شما بستگی دارد که در چه نوع مدلی از این محصول استفاده نمایید.ما کیفیت محصول قرار اده شده در فروشگاه پستی خرید را تضمین می کنیم و اگر در حین ارسال کالا برای آن اتفاقی رخ دهد به صورت رایگان یک عدد دیگر برایتان ارسال خواهیم کرد.مهمترین خصوصیت جنس های درجه یک این است که با خیال راحت می توانید ان را بار ها و بارها بشویید بی انکه حتی کوچکترین تغییری در آن مشاهده نمایید.این بدین خاطر است که ما سعی کرده ایم از بهترین و با کیفیت ترین کلاه شاپو موجود در بازار برای شما  در سایت استفاده نماییم.معتقد هستیم  مهمترین کار جلب رضایت مشتری می باشد و چه چیزی بهتر از اینکه با اوردن کالایی با کیفیت  این کار را انجام دهیم.شما همین الان می توانید با هزینه ای اندک تحولی بزرگ در تیپ و مدل خود ایجاد نمایید. تهیه یک کلاه شاپو می تواند به کلی کلاس کاری شما را دگرگون کند.آیا دوست دارید تا 180 درجه متفاوت تر از انچه که تا به حال بوده اید در میان دوستان و عزیزان خود ظاهر شوید؟اگر جوابتان به این سوال مثبت است و همیشه به دنبال شیک ترین و اخرین مدل ها بوده اید پس نباید این فرصت طلایی را از دست دهید و تا از این محصول با کیفیت در فروشگاه موجود داریم یکی را بر اساس سلیقه خود سفارش داده  تا برایتان ارسال نماییم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

به دادم برس خدا

خرید ساعت دیواری طرح چوبین

خرید ساعت دیواری طرح چوبین

 

 

 

خرید ساعت دیواری طرح چوبین – امروز می خواهیم در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به ساعت های دیواری یکی از جدیدترین وز یباترین کارهایی که به تازگی تولید شده است را معرفی نماییم.نام محصول ما ساعت دیواری طرح چوبین است.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این ساعت دیواری با طراحی بسیار زیبا و شکیلی که دارد تمام نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.شما می توانید با خرید ساعت دیواری طرح چوبین نما و جلوه ای زیبا به محل کار و یا منزل خود دهید.این ساعت دیواری زیبا قابلیت استفاده به صورت رو میزی را نیز دارا بوده است واین امر بستگی به سلیقه شما نیز دارد.همچنین بروی ساعت چوبین جای میخ نیز تعبیه شده است تا براحتی انرا بروی دیوار نصب نمایید.موتور استفاده شده در این ساعت چوبین تایوانی بوده و بسیار پر قدرت و با کیفیت می باشد.محصول فوق ابتکاری نو و جدید از کشور هند می باشد و همین الان شما علاقه مندان به آن می توانید تنها با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه آنرا دریافت نمودید وجه کالا را بپردازید.

 

خرید ساعت دیواری طرح چوبین

 

 

خرید ساعت دیواری چوبی
از این محصول می توانید به عنوان کادو  و یک هدیه برای همسر و یا دوستانی که خانه ای نو گرفته اند و می خواهید به چشم روشنی و خانه نویی انها بروید استفاده نمایید..جنس چوب  به کار رفته در این محصول بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.
با این محصول می توانید نما و جلوه ای زیبا و دوست داشتنی به منزل خود ببخشید.همچنین قیمت تمام شده این محصول نیز نسبت به کیفیت و کالایی که دریافت می کنید بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
در زیر به مشخصات فنی این محصول اشاراتی داشته ایم:

جنس : چوب
سایز 2 : 55×12 سانتی متر
سایز 3 : 65×15 سانتی متر
مدل : دیواری – دکوری
بسته بندی : مطمئن و ضد ضربه
موتور : تایوانی

 

 

 



نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

خرید بطری آب جادویی

خرید بطری آب جادویی

 

 
خرید بطری آب جادویی – آیا دوست دارید تا در هنگام مسافرت و یا کوهنوردی همیشه و هر جا که بودید آبی خنک و گوارا بنوشید؟ امروز در فروشگاه پستی خرید شما را با محصولی منحصر به فرد و فوق العاده آشنا خواهیم کرد.نام این محصول بطری آب جادویی می باشد.این بطری آب با قابلیت خنک نگه داشتن آب و سایر نوشیدنی های دیگر تا 24 ساعت می تواند همسفر خوب و به درد بخوری برای شما در مسافرت ها باشد.شما از این پس با استفاده از این بطری آب جادویی بدون انکه تغییری در مزه و بوی آب ایجاد نماید می توانید آبی خنک و گوارا بنوشید.
ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و در کمتر از چند دقیقه با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این بطری از جنسی مقاوم و بسیار سبک بوده و براحتی توسط شما قابل حمل می باشد.

 

 

 

 

بطری آب جادویی
حتی از این محصول در محیط کار و یا در مدرسه و دانشگاه نیز می توانید استفاده نمایید و لذت نوشیدن آبی خنک را برای همیشه تجربه نمایید.همچنین می توانید از این بطری اب جادویی به عنوان یک هدیه بی نظیر برای دوستان و عزیزانتان استفاده کرده و موجب  خوشحالی انها شوید.
این بطری به راحتی قابلی شستشو بوده و با ظرفیت نگه داری 480 میلی لیتر آب می تواند بسیار کار امد و موثر باشد.دقت نمایید که در بازار محصولاتی مشابه این کالا  بسیار فراوان بوده و مهمترین نکته در هنگام خرید این کالا کیفیت و مدت زمانی است که می تواند آب و یا هر نوشیدنی دیگری را برای شما خنک نگه دارد.پس حتما در هنگام خرید این محصول دقت لازم را به عمل اورید و از فروشگاهی مهتبر اقدام به خرید نمایید.
شما می توانید این بطری آب را در رنگ های مختلفی از فروشگاه پستی خرید تهیه نمایید.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ساعت دیزل

ساعت دیزل

 

 

ساعت دیزل تنها یک ساعت معمولی نیست. این محصول یکی از برگزیده ترین ساعت های روز دنیا می باشد. اگر شما علاقه مند به خرید ساعت مردانه بسیار شیک و خاص هستید و دوست دارید تا محصولی منحصر به فرد و تک را در دستان خود داشته باشید.ما به شما خرید ساعت دیزل را پیشنهاد می کنیم.این ساعت زیبا همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای یک صفحه نمایش بدون عقربه و بسیار زیبا بوده که در نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند.ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم اورده ایم و همین الان می توانید براحتی و تنها با یک کلیک سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این ساعت زیبا به دلیل طراحی منحصر به فردش در همان ابتدای ورودش به بازار های جهانی توانست رکورد فروئش بالایی را به نام خود ثبت نماید.شما می توانید اسم خود را در درون صفحه نمایش مخصوص این ساعت بنویسید و موجب حیرت همگان شوید.در میان محصولات اسپرت ارائه شده بی شک ساعت دیزل جز منحصر به فرد ترین و زیباترین کارهایی است که تا کنون ارائه شده است.

 

ساعت دیزل

 


با خیال راحت اقدام به خرید ساعت دیزل  نمایید.کالایی با کیفیت بالا و طرحی شیک که تا سالیان سال می توانید بدون انکه در بدنه و بند های ان تغییر رنگی مشاهده کنید از آن استفاده نمایید.در صفحه نمایش این ساعت مردانه شما قابلیت نوشتن هر اسمی را دارید.حتی می توانید اسم خود را  بروی صفحه نمایش بنویسید.این محصول زیبا دارای حافظه داخلی می باشد.ساعت مردانه دیزل در میان تمام محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر است و این تنها به خاطر طراحی شیک و منحصر به فرد آن می باشد.
کافیست تا همین الان بروی دکمه خردی پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه کالای مورد نظر را از مامور پست دریافت کردید وجه آنرا  پرداخت کنید.همچنین برای ثبت سفارش به صورت تلفنی می توانید با شماره های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید. از نظر مجلات معتبر  دنیا که همیشه به بررسی انواع و اقسام ساعت های جدید می پردازند  این محصول به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین ساعت هایی که در حوزه اسپرت طراحی و ساخته شده است شناخته  می شود.

ساعت دیزل

 

می توانید برای تهیه ساعت دیزل همین الان  بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و در عرض چند دقیقه فرم سفارش را تکمیل کرده و دیگر کار تمام است. در عرض چند روز این محصول زیبا به ادرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد و بعد از دریافت ان می توانید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ساعت دیزل از خانواده ساعت های اسپرت بدون عقربه می باشد و برای نمایش زمان از یک صفحه  دارای ال ای دی استفاده می کند.این محصول مختص جوانان و انهایی که دوست دارند همیشه ظاهری اسپرت و شیک داشته باشند طراحی شده است. همین الان شما هم می توانید جز اولین نفرهایی باشید که از این محصول منحصر به فرد برای خود استفاده می کنید.قیمت تمام شده فوق العاده مناسب و ظاهر شیک ان باعث شده تا انرا برای دادن هدیه کاملا مستعد کند.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیازن این ساعت زیبا را به صورت اورجینال و با کیفیت بسیار بالایی  ارائه داده ایم.در ضمن اگر در حین ارسال و بسته بندی برای ساعت دیزل شما اتفاقی رخ دهد و باعث شود که محصول به صورت خراب و معیوب به دست شما برسد ما انرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.در هنگام خرید این کالا دقت کنید که حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به این کار نمایید چرا که مشاهده شده است محصولاتی مشابه همین  ساعت اما به صورت تقلبی و کیفیت پایین در حال عرضه می باشد.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

خرید ژل جادویی تمیز کننده

خرید ژل جادویی تمیز کننده

 

 

خرید ژل جادویی تمیز کننده - اگر دوست دارید تا همیشه محیط اطراف خود را کاملا پاک و تمیز و عاری از هر گونه میکروب و باکتری نمایید ما به شما استفاده از ژل جادویی تمیز کننده را پیشنهاد می کنیم.با استفاده از این محصول براحتی و در عرض یک چشم بر هم زدن هر جایی را که بخواهید می توانید تمیز و پاک نمایید. و علاوه بر تمیزی ظاهری میکروب ها و باکتری ها را نیز از بین ببرید.این محصول با قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارد براحتی و در یک چشم بر هم زدن می تواند  تمیزی را دوباره به منزل شما بازگرداند.از این ژل تمیز کننده می توانید برای درزها و شیارهایی که به سختی پاک می شوند نیز استفاده نمایید و قدرت بالای آن را خودتان با دیگر محصولات پاک کننده مقایسه نمایید.این ژل جادویی با قدرت جذب گرد و غبار بهترین وسیله برای پاک کردن دستگاه های الکترونیکی نیز می باشد.شما با استفاده از این ژل تمیز کننده هر گونه جرم و الودگی که طی زمان بروی وسایل شما ایجاد شده است را می توانید در کمترین زمان ممکن از بین ببرید.همچنین از این ژل تمیز کننده می توان برای تمیز کردن لپ تاپ و تلویزیون و سایر لوازم دیگر نیز استفاده کرد.

 

 

 

ژل جادویی تمیز کننده

 

ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایم و هر لحظه که خواستید می توانید براحتی آنرا سفارش داده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا یک برا برای نظافت منزل خود از این ژل تمیز کننده استفاده نمایید خواهید دید که قدرت پاک کنندگی ان به مراتب بالاتر از سایر موارد مشابه درون بازار می باشد.در هنگام خرید این محصول دقت نمایید که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال

 

 

 

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال – همیشه برای انجام دادن کارهای الکتریکی و برقی داشتن یک فاز متر کاملا ضروری  به نظر میرسد.از این رو ما نیز برای رفع این نیاز شما از میان سایر محصولات مختلفی که در بازار یافت می شود سعی کردیم تا محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را برای شما در فروشگاه پستی خرید قرار دهیم.نام محصول مورد نظر فاز متر دیجیتال است.این فاز متر با کیفیتی بالا و مقاوم در برابر ضربه طراحی شده است و می تواند در زمان های لازم به کمک شما امده و نیاز های شما را بر آورده نماید.از جمله قابلیت های این فاز متر دیجیتال اندازگیری ولتاژ های 12 ولت تا 220 ولت  متناوب و مستقیم می باشد.این فاز متر جیبی با کارایی بالاتر از فاز متر های قدیمی براحتی می تواند میزان دقیق ولتاژ را نیز نمایش دهد.شما می توانید هر زمان که خواستید بدون نیاز به باتری از این محصول استفاده نمایید.این محصول ساخت کشور مالزی بوده و دارای تاییدیه اتحادیه اروپا نیز می باشد.وجود نمایشگر دیجیتال با کیفیت می تواند کمک بسیاری به شما در حین انجام کار های برقی نماید.

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال

 


خرید فازمتر دیجیتال
همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که هستید تنها با یک کلیک این محصول را سفارش داده و بعد  از اینکه انرا ردیافت نمودید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.برای ثبت سفارش همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.فروشگاه پستی خرید این افتخار را دارد تا این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب به همه شما عزیزان تقدیم نماید.شما با این محصول می توانید تست فاز بگیرید.برای این کار باید با تماس دادن قسمت فلزی تستر با قسمت برق دار و لمس شصتی تست با انگشت از طریق روشن یا عدم روشن شدن لامپ نئون می توان فاز و نول را تشخیص داد.همچنین می توانید با استفاده از این فاز متر دیجیتال اندازه گیری اثر آلفا را نیز انجام دهید.برای این کار نیبز باید با تماس شصتی Test (نه فشار دادن آن) و گرفتن تستر در مجاورت سیم یا کابل برق در صورت وجود ولتاژ و جریان AC علامت ظاهر خواهد شد. که به این طریق بدون تماس مستقیم با هادی سیم یا کابل از وجود یا عدم وجود ولتاژ در آن مطلع می گردید.
و در آخر ما سعی کرده ایم به مانند همیشه در فروشگاه پستی خرید از محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب استفاده کرده تا از این طریق بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

دستگاه نگین زن

دستگاه نگین زن

 

 

اگر شما هم اهل دوخت و دوز و هنر های دستی هستید پس حتما داشتن یک دستگاه نگین زن کاملا واجب و ضروری به نظر میرسد.شما می توانید با استفاده از این محصول ذوق و هنر خود را بروی پارچه و لباس های زیبای خود نشان دهید و کلی بر قیمت انها بیافزایید.اگر دوست دارید تا به لباس های خود و کیف و کفش خود طرحی جدید و تازه ببخشید تنها نیاز به چنین دستگاهی دارید.کافیست تا همین الان از فروشگاه پستی خرید اقدام به ثبت سفارش  این محصول نمایید و زمانیکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.فروشگاه پستی خرید سعی نموده است تا از میان محصولات مشابه دستگاهی با کیفیت بالا رابرای شما در معرض فروش قرار دهد.همچنین اگر بخواهید می توانید از این پس با استفاده از آن برای خود کسب و کاری راه انداخته وتولید در امد نمایید.برای اینکه بتوانید به نحو احسن از این نگین زن استفاده نمایید و به قول معروف استفاده حرفه اس از ان داشته باشید ابتدا باید چندین طرح و الگو را در ذهن مرور نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین طرح را بروی پارچه مورد نظرتان پیاده سازی کنید.ما پیشنهادمی کنیم قبل از خرید دستگاه نگین زن ابتدا طرح هایی که در این باره موجود است را حتما چندین مرتبه با دقت نگاه کنید و ببینید از دل این همه طرح شما چه چیزی را می توانید خلق کنید. دقت کنید کپی کردن هنر نیست بلکه خلق کردن نشان دهند ذهن خلاق شما است.

 

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید اگر بتوانید از دستگاه نگین زن به صورت کاملا حرفه ای استفاده کنید انچان می تواند تفاوت و تمایز در یک پارچه معمولی ایجاد کنید که کلی بروی قیمت ان افزوده و در واقع با این دستگاه و با ذهن خلاق خود می توانید تولید کسب و کار کنید. نحوه عملکرد این دستگاه به صورت پرسی بوده و در اقع با قدرت پرسینگی که دارد باعث می شود تا نگین ها در پارچه قرار بگیرند. همراه با خود دستگاه نگین های مخصوص آن نیز برایتان ارسال می گردد که بعد از اتمان انها می توایند دوباره همان مدل را یافته و مجددا استفاده نمایید.شما می توانید با توجه به ذوق و سلیقه خود و همچنین با توجه به تبحر و تخصصی که در این زمینه بدست اورده اید از انواع پارچه و وسایلی همچون کیف و کفش برای نگین زنی استفاده نمایید و اصولا در این باره اصلا محدودیتی نخواهید داشت و این تنها بر می گردد به همان ذهن خلاق شما و میزان حرفه ای بودنتان.

 

 

خرید دستگاه مینی نگین زن

 

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول حجم و اندازه متناسبی داشته و زیاد فضا اشغال نمی کند و همچنین نحوه کار با ان بسیار راحت و آسان می باشد و کافیست تا یک بار امتحان کرده و شاهد هنر نمایی خود باشید.این دستگاه بروی انواع پارچه و کیف و کفش قابل استفاده بوده و با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید طرح هایی زیبا و جذاب را خلق نمایید.به زودی پک مدل و طرح های نگین کاری شده + نگین های اضافی به همراه این محصول ارائه می گردد !ما سعی کرده ایم تا از میان سایر دستگاه های موجود در بازار یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب نماییم و بر این باوریم که کیفیت می تواند بهترین تبلیغ برای فروشگاه ما باشد.محصولی که از فروشگاه پستی خرید تهیه می کنید دارای گارانتی بوده و از هر لحاظ ما سالم بودن آنرا تضمین خواهیم کرد و چنانچه در حین ارسال هم برای دستگاه نگین زن شما اتفاقی رخ دهد کافیست تا با ما تماس گرفته و اطلاع دهید تا به صورت رایگان انرا برایتان تعویض نماییم.همچنین علاوه بر خرید از طریق سایت می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 درخواست  ثبت سفار خود را دهید. همکاران همه  روزه آماده پاسخگویی به درخواست های شما عزیزان می باشند.


فدا سرت

ام پی تری پلیر بی سیم

 

 

ام پی تری پلیر بی سیم با کیفیت عالی در پخش موزیک های مورد علاقه شما و قیمت تمام شده مناسب. اگر به دنبال یک موزیک پلیر با کیفیت بسیار بالا می باشید و دوست دارید تا محصولی با قدرت پخش بالا را دریافت نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم با خریدام پی تری پلیر بی سیم نهایت کیفیت در پخش موزیک تجربه نمایید.این موزیک پلیر همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید از طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی تشکیل شده است و می تواند شما را در میان دوستان خود خاص تر جلوه دهد.محصول فوق یک موزیک پلیرحرفه ای می باشد که دارای قدرت تفکیک پذیری بالا ی در پخش اهنگ بوده و کیفیت بالای ان باعث شده است تا طرفدران بسیاری را به خود جلب نماید.از این پس با وجود این محصول دیگر باید با پلیر های قدیم و دست و پا گیر خداحافظی نمایید.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می فرمایید طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نماید و براحتی بتوانید در همه شرایط و مکان های گوناگون از ان استفاده نمایید.

 

ام پی تری پلیر بی سیم

 


ما ام پی تری پلیر بی سیم را با کیفیت بالا و در بسته بندی اورجینال به شما عزیزان عرضه می کنیم.همین الان در هر کجای ایارن عزیز که هستید کافیست بروی دکمهخرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا می توانید همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.دیگر از شر سیم های دست و پا گیر موزیک پلیر های قدیمی راحت خواهید شد و با تکنولوژی جدید موزیک پلیر های بی سیم از این پس در هر حالت و هر جایی که هستید می توانید به موزیک های مورد علاقه خود گوش فرا دهید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای دوستان و آشنایان خود استفاده نموده و موجب خوشحالی انها شوید.شاید چندین عامل باعث شده است تا این موزیک پلیر در مدت کوتاهی که وارد بازار ایران شده است فروش بالایی را تجربه نماید از جمله:
1-کیفیت بالای پخش موزیک در میان سایر محصولات مشابه
2-قدرت تفکیک پذیری موزیک های شما
3-طراحی خاص و بسیار شیک
4-تکنولوژی بی سیم
5-مصرف کم و قابل استفاده برای ساعت های طولانی
6-پشتیبانی تا 16 گیگا بایت رم
7-دارای باطری داخلی

 

ام پی تری پلیر بی سیم

 

 

اگر می خواهید تا پر فروش ترین موزیک پلیر سال را در اختیار داشته باشید تنها کافیست  اقدام به خرید این محصول کنید و در هر کجای کشور که باشید  در کمتر از چند روز آنرا دریافت خواهید کرد.ام پی تری پلیر بی سیم فوق تا 8 گیگ رم داخلی را پشتیبانی کرده و دارای کی باتری داخلی با مصرف بسیار کم می باشد.مهمترین خصوصیت ان بعد از بی سیم بودنش که خیلی در نگاه اول به چشم می ید قدرت تفکیک پذیری ان است شما می توانید در نهایت کیفیت موسیقی های مورد نظر خود را گوش دهید.همچنین این موزیک پلیر از اکثر فرمت های موسیقی نیز پشتیبانی کرده و از این نظر نیز جز یکی از برترین ها در نوع خود می باشد.

 

 

ام پی تری پلیر بی سیم

 

 

ما ام پی تری پلیر بی سیم را که در فروشگاه پستی خرید قرار داده ایم همراه با گارانتی اصلی به شما عرضه خواهیم کرد.دقت کنید که نمونه های مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین و به صورت تقلبی در بازار به وفور دیده می شوند. پس در هنگام خرید حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه ان نمایید. در ضمن در صورتیکه در حین ارسال و بسته بندی این مزویک پلیر برای آن اتفاقی رخ دهد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض کرده و کالایی نو و بدون مشکل را جایگزین آن خواهیم کرد.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات(0)       
پنجشنبه 12 تیر 1393  08:58 ق.ظ

خرید اینترنتی اسپری آتش نشانی

 
خرید اینترنتی اسپری آتش نشانی - همیشه خطر آتش سوزی ممکن است همه ما را تهدید نماید .در منزل و در اتومبیل و یا در هر کجای دیگر که باشید ممکن است در یک لحظه اتفاقی نا گوار رخ داده و خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد نماید.برای همین منظور ما امروز برای شما عزیزان یک محصول با نام اسپری آتش نشانی را در نظر گرفته ایم که براحتی می تواند در مقابل هر گونه تهدید آتش سوزی به کمک شما امده و از بروز حادثه های بزرگ جلوگیری کند.اسپری آتش نشانی فوق دارای قدرت مانور بسیار بالایی بوده و براحتی توسط خانم ها و آقایان قابل حمل می باشد.از مهمترین خصوصیت این اسپری می توان به کم حجم بوده و قابل حمل بودن آن اشاره کرد.چرا که کپسول های اتش نشانی از حجم و وزن سنگینی برخوردار بوده و براحتی توسط هر کسی قابل استفاده نیستند.اما برای رفع این مشکل می توان از این اسپری اطفاء حرق استفاده کرده و براحتی هر گونه اتشی را با ان خاموش کنید.از این محصول می توانید در اتومبیل خود و در منازل و محل کار خود استفاده کنید .نحوه استفاده زا ان بسیار ساده بوده و نیاز به اموزش خاصی ندارد. کف تولید شده توسط این اسپری دارای قدرت بسیار بالایی یوده و رد یک چشم بر هم زدن می تواند حجم زیادی از آتش را خاموش نماید.

 

 

خرید اینترنتی اسپری آتش نشانی

 


ما امکان خرید پستی این محصول را در فروشگاه پستی خرید برای شما فراهم کرده ایم.همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این محصول در بازار دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام کیفیت خاص خود را دارند.اما ما سعی کرده ایم تا اولین اولیتمان را بروی کیفیت بگذاریم و یکی از بهترین ها را برای شما در فروشگاه قرار دهیم.پس با خیال راحت می توانید همین الان اقدام به تهیه این محصول کرده و از کیفیت ان خیالتان راحت باشد.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات(0)       
پنجشنبه 12 تیر 1393  08:58 ق.ظ

آموزش خیاطی

آموزش خیاطی را اگر می خواهید به صورت حرفه ای و تخصصی فرا بگیرید  چاره ای ندارید جز اینکه از بهترنی اساتید ان استفاده کنید. در میان انواع آموزش های مختلف خیاطی که در بازار مشاهده می کنید امروز تصمیم گرفته ایم تا با یکی از بهترین مجموعه های موجود در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشیم.آموزش خیاطیزنانه یکی از بهترین و روان ترین اموزش هایی است که به بازار آمده است و شما می توانید تمام اصول و نکات مهم و ضروری که در خیاطی لازم می شود را در همین مجموعه فرا بگیرید.ما  بای یادگیری بیشتر و راحت تر شما آموزش های این مجموعه را در دو بخش مبتدی و حرفه ای تقسیم بندی کرده ایم و با توجه به میزان مهارت خودتان می توانید انتخاب نمایید که از کجای این اموزش را تماشا کنید.ما در فروشگاه پستی خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر اموزش های خیاطی یکی از بهترین ها را برای شما در نظر بگیریم.مجموعه ای کامل  که می تواند در پیشرفت شما بسیار موثر باشد.کافیست تا یک بار با دقت به تماشای ان بپردازید خواهید دید که نکات بسیار مهم و ضروری را خواهید اموخت.مجموعه فوق به نوبه خود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی محسوب می شود و می تواند در مدت کوتاهی شما را در این رشته به تبحر بالایی برساند.

آموزش خیاطی

 

فروشگاه پستی خرید سعی نموده است تا از میان سایر محصولات آموزش خیاطی یکی از بهترین و روان ترین انها را برایتان انتخاب و به صورت خرید پستیدر اختیار شما عزیزان علاقه مند بگذدارد.با تماشای این مجموعه می توانید خیلی زود به یکی از ماهر ترین افراد در زمینه هنر خیاطی تبدسیل شده و حتی پا را فراتر از آن گذاشته و برای خود و دیگران اشغال زایی نمایید و با این هنر تولید در آمد داشته باشید.جدیدترین مدل های لباس های مجلسی زنانه و به روزترین انها را سعی کرده ایم تا در اموزش خیاطی زنانه به شما نشان دهیم تا شما نیز همگام با مد روز بتوانید جدیدترین ها را اموزش ببینید.کافیست تا برای تهیه این مجموعه همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همین الان برای خرید تلفنی  آموزش خیاطی فوق می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

 

آموزش خیاطی

 

در هر کجای کشور که باشید در کمتر از چند روز ما این مجموعه ارزشمند را برایتان ارسال خواهیم کرد.     شما می توانید با هزینه ای اندک که برای خرید مجموعه آموزش خیاطی فوق انجام می دهید بهترین و ماهرترین اساتید این رشته را به منزل خود آورده و بارها و بارها به تماشای  آموش های آن بنشینید و در نهایت بعد زا ان اگر تمرین و تکرار را سرلوحه کار خود کنید می توانید نتایج بسیار درخشان و قابل قبولی را بدست آورید.اگر می خواهید برای خود کسب و کاری راه بیاندازید و دست به خود اشتغالی کنید و حتی در منزل به کسب در امد فکر می کنید این بهترین پیشنهاد ما به شما است که از همین الان به یادیگری این هنر بپردازید و در کمترین زمان ممکن  شروع به کار خواهید کرد و از این پس در اقتصاد خانه می توانید تاثیر گذار باشید و به همسرتان در این زمینه کمک کنید.در هر کجای کشور که باشید ما مجموعه آموزش خیاطی را در کمتر از چند روز به دستتان خواهیم رساند و شما می توانید وجه کالا را به مامور  پست بپردازید. تبدیل شدن به یک خیاط حرفه ای انچنان که فکر می کنید دور از دسترس نیست و می توانید با تلاش و پشتنکاری که از خود نشان می دهید خیلی زود به فردی ماهر در این زمینه تبدیل شوید.ما نیز درفروشگاه پستی خرید مجموعه ای ارزشمند و کاملا عملی را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید با بالاترین راندمان کاری پس از تماشای ان مشغول به کار شوید.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات(0)       
پنجشنبه 12 تیر 1393  08:58 ق.ظ

آموزش فوتبال

 

 

آموزش فوتبال را باید از همان سنین کودکی به صورت کاملا علمی و پایه ای انجام دهید تا بتوانید در سنین بزرگسالی با بالاترین راندمان کار کنید. ورزش فوتبال را بی شک همه با ان تا حدودی آشنا هستند و این واقعیت بر همه مشخص است که در حال حاضر فوتبال جز محبوب ترین و پر طرفدارترین ورزش هایی است که در سراسر جهان وجود دارد.بر همین اساس بر ان شدیم تا یکی از کامل ترین مجموعه های اموزش فوتبال را برای علاقه مندان ان تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.شما از این پس با در اختیار داشتن این محصول می توانید به صورت اصولی و کاملا صحیح ورزش فوتبال را فرا بگیرید و روند رو به رشد خود را سریع تر پیش ببرید.هنر فوتبال را اگر از همان ابتدا طبق آموزش های صحیح فرا بگیرید بعد ها می توانید عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارید.قطعا بازیکنان حرفه ای امروز که در سطح اول دنیا در حال بازی کردن می باشند اصول و قانون های این رشته ورزشی را به صورت اصولی و پایه ای فرا گرفته اند.ما سعی کرده ایم تا یکی از بهترین و کامل ترینآموزش فوتبال موجود دربازار را برای شما علاقه مندان و تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.این اموزش که توسط مهار ترین افراد انجام می گیرد می تواند برای هنر اموزان نوجوان بسیار مفید واقع شود.

 

 

آموزش فوتبال

 

 

 

همین الان در هر کجای ایران عزیز که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده وسفارش خود را ثبت نمایید و بعد از انکه کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.ما سعی کرده ایم تا در میان انواع آموزش های مختلفی که در این زمنیه موجود است یکی از بهترین و کاربردی ترین آنها را برایتان انتخاب و در سایت قرار دهیم.شما در این مجموعه آموزش فوتبال با عناوین مختلفی آشنایی پیدا خواهید کرد .با انواع دریب زدن و تکنیک های فردی. و همچنین با انواع تاکیتک های تیمی و سیستم های مختلف به صورت کامل آشنا خواهید شد.
انجام انواع تمرینات و نحوه نرمش های حرفه ای برای قبل از شروع بازی
انواع تکنیک های فردی و کار با توپ
نحوه استپ کردن توپ در حال حرکت
یادگیری انواع تاکتیک های فوتبال
نحوه بدن سازی فوتبال
و…..
شما با تماشای این مجموعه و کمی تلاش و کوشش می توانید خیلی زود به انچه که مورد نظرتان است دست یابید.اگر دوست دارید تا شما هم روزی به یکی از فوتبالیست های مطرح کشور تبدیل شوید باید از همین الان بتوانید تمام اصول و ریزه کاری های این روزش را فرا گرفته و تمرین و تکرار کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.ما پیشنهاد می کنیم حتما مجموعه آموزش فوتبال فوق را تهیه و به تماشای آن بپردازید و بعد از آن حتما شروع به تمرین کنید .مطمئن باشید اگر تلاش و پشتکار داشته باشید قطعا به نتیجه لازم دست خواهید یافت.

 

 

آموزش فوتبال

 

 

شما با هزینه ای اندک و تهیه مجموعه آموزش فوتبال می توانید بهترین اساتید فوتبال را به خانه خود آورده و بارها و بارها نکاتی که آنها اموزش می دهند را تماشا کرده و به صورت عملی اجرا کنید.همین الان دست به کار شوید و فرصت را از دست ندهید. شما اگر خودتان را باور داشته باشید قطعا می توانید روزی به انچه که از فوتبال می خواهید دست یابید.در میان انواع آموزش هایی که رد بازار وجود دارد ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه پستی خرید یکی از کاربردی ترین و روان ترین و بهترنی های انها را برایتان انتخاب و در سایت بگذاریم.اگر هم می خواهید برای فرزندان خود هدیه ای بگیرید و نمی دانید که چه چیزی مناسب انها می باشد ما پیشنهاد می کنیم با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلات  مجموعه آموزش فوتبال را تهیه کرده و به انها هدیه دهید و از آنها بخواهید که با دقت به آن نگاه کنند و بعد از ان به تمرین بپردازند.شما از الان باید راه را برای کودکان و فرزندان خود هموار کنید.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات(0)       
پنجشنبه 12 تیر 1393  08:57 ق.ظ

اموزش بستن شال و روسری 

 

اگر دوست دارید تا برای خودتان انواع و اقسام مدل های بستن شال و روسری را تست نمایید و همیشه در مجالس و مهمانی ها نسبت به سایرین شیک تر و منحصر به فرد تر ظاهر شوید به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید اموزش  اموزش بستن شال و روسری خیلی زود با مدل های بستن شال و روسری اشنا شده و اموزش نحوه بستن این مدل ها را نیز فرا گرفته و برای خود استفاده نمایید.در این مجموعه شما با جدیدترین انواع مدل بستن شال و روسری روبرو هستید و می توانید برای هر روز خود یک مدل را انتخاب و استفاده نمایید.کافیست تا این مجموعه ارزشمند را از فروشگاه پستی خرید تهیه نموده و از این پس با کمترین هزینه و تنها با ابتکار عمل جذاب تر و منحصر به فرد تر به نظر بیایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر اموزش ها مرتبط در این زمینه یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب نموده و در سایت قرار دهیم.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.بسیاری از مجموعه های اموزشی که در اینترنتی ملاحضه می فرمایید هیچ کدام  به فارسی نبوده اما مجموعه اموزش بستن شال و روسری که در فروشگاه پستی خرید برای شما در نظر گرفته ایم  به صورت فارسی تمام تکنیک ها  و روش های جدید را به شما اموزش خواهد داد.شما جدیدترین و به روز ترین نحوه بستن انواع شال و روسری را در این مجموعه خواهید دید و اگر بتوانید از این روش های نوین برای خود استفاده کنید خواهید دید که چقد رزیباتر از قبل می شوید و همه توجه ها به سمت شما جلب خواهد شد.

 

 

 

مجموعه اموزش بستن شال و روسری که به شما می دهیم توسط بهترین و ماهر ترین اساتید این رشته اموزش داده می شود و شما آنقدرمدل های مختلف یاد خواهید گرفت که اگر هر رذوز هم یک مدل را برای خود ست کنید باز هم کم نخواهید آورد.شما همین الان کافیست تابرای ثبت سفارش خود بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم مربوط به مشخصات را پر نمایید و بعد از آن که سفارش خود را تکمیل کردید در کمتر از چند روز آنرا درب منزلتان دریافت کنید.تنوع بالای انواع مدل شال و روسری در این مجمنوعه باعث شده است تا استقبال زیادی از آن به عمل آید و همین امر موجب شده تا این محصول جز پر فروش ترین های بازار به حساب آید.کافیست تا با خرید این مجموعه و تماشای با دقت ان برای همیشه خود را شیک پوش و جذاب نمایید.وجود انواع مدل های زیبا و تک در این اموزش می تواند هر سلیقه ای را با خود همراه ساخته و مجذوب خود کند.همین الان می توانید این مجموعه را برای همسر و یا نامزد خود تهیه کرده و به عنوان یک کادوی به یاد ماندنی به او بدهید.

در این مجموعه بی نظیر که با کیفیت بسیار بالایی تهیه شده است انواع مدل های اصیل ایرانی و همچنین مدل های عربی را فرا خواهید گرفت و  از این پسبا توجه به تیپ و کلاس خود می توانید هر  مدلی که پسند کردید را برای خود ست نمایید.در واقع اموزش بستن شال و روسری یک هنر است و اگر کمی ذوق و سلیقه داشته باشید حتی می توانید مدل های اموزش داده شده را با هم تلفیق کرده و از دل ان مدل هایی جدید و شیک تر نیز پدید آورید.شما برای خرید این مجموعه کار چندان سختی در پیش ندارید کافیست تا با شماره تلفن 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته  و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

 

 

 

 

 

در ضمن اگر در هنگام تهیه و ارسال اموزش بستن شال و روسری اتفاقی برای ان بیافتد و یا در دستگاه پلیر شما کار نکند کافیست تا را ما را از این موضوه مطلع نمایید تا به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض نماییم. دقت کنید که در بسیاری از فروشگاه ها محصولی با همین نام موجود بوده که اولا  به زبان فارسی نیست و دوم اینکه مدل های محدودی را در ان برای شما اموزش خواهند داد.شما با تهی این محصول هم انرا به صورت زبان فارسی تهیه کرده اید و هم با تنوعی بی نظیر از انواع مدل های مختلف روبرو خواهید شد.مدل هایی که برازنده هر خانم ایرانی است و چه بهتر که به جاب الگو برداری از فرهنگ غربی خود با تکیه به فرهنگ و ذوق ایرانی از مدل های شیک ان استقبال کرده و از این پس به ترویج مد غربی به ترویج و تبلیغ مد ایرانی بپردازیم.شما بانوی گرامی می توانید با انتخاب یک مدل بسیار شیک از مجموعه اموزش بستن شال و روسری و ست کردن ان برای خودتان از این پس به عنوان یک مروج تیپ و مدل ایرانی  باشید.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات(0)       
پنجشنبه 12 تیر 1393  08:57 ق.ظ

خرید نگه دارنده سیم cable clip

 

 

 
خرید نگه دارنده سیم cable clip - امروزه با وجود انواع وسایل برقی و الکترونیک در منازل و محل کار شاهد انبوهی سیم و کابل هستیم که بعضا به دلیل  تعدد انها باعث  ایجاد بی نظمی در دکوراسیون منزل و یا محل کار شده و عملا شاهد ان هستیم که هیچ راهی برای مهار و نظم بخشیدن به آنها نیز وجود ندارد و چاره ای جز تحمل کردن  این وضع نداریم.بدین منظور امروز در فروشگاه پستی خرید محصولی را با نام نگه دارنده سیم cable clip  را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول براحتی و می تواند نظم و زیبایی را به منزل شما بازگرداند و سیم های به هم ریخته و در هم تابیده را مهار نماید.

 

 

 

نگه دارنده سیم
با استفاده از نگه دارنده سیم فوق می توانید هر چند تا رشته سیم که دارید تا به صورت منظم و در یک ردیف قرار داده و نظمی خاص به انها ببخشید.از این محصول مخصوصا برای سیم های پشت کیس کامپیوتر می توانید استفاده نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول راب رای شما فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانیدتنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش نموده و زمانیکه کالای فوق را ردیافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.
هر بسته که از فروشگاه ما سفارش دهید حاوی 6 عدد نگه دارنده بوده که براحتی قابل استفاده در هر جای منزل می باشند.جنس مواد تشکیل دهنده این نگه دارنده سیم از پلاستیک فشرده و سخت بوده و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.این محصول در رنگ بندی مختلف طراحی و تولید شده تا شما بر اسا دیزاین و دکوراسیون منزل خود رنگ مورد نظرتان را سفارش و خرید نمایید.
اگر دوست دارید تا همسر و یا مادر خود را خوشحال نمایید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نگه دارنده سیم انها را شگفت زده کرده و به نظم بخشیدن و شیک کردن دکوراسیون منزل خود کمک نمایید.